• Home
  • Documentcreatie

IntraOffice Document creatieDocumentcreatie

Documentcreatie verschuift meer en meer van standaard documenten naar berichtsamenstelling voor multi-channel communicatie. U kunt snel en gemakkelijk op een interactieve manier foutloze correspondentie creëren met behulp van standaardsjablonen en bouwstenen, of geïnitieerd vanuit gekoppelde applicatiesystemen, zonder interactie van de gebruiker. De distributie vindt vervolgens plaats via alle mogelijke kanalen, fysiek op papier of online.

IntraOffice Document Creatie ook als SaaS-dienst

IntraData heeft zijn meer dan bewezen on-premise oplossing IntraOffice Document Creatie vernieuwd, waardoor de functionaliteit nu ook als SaaS-dienst leverbaar is. Via een moderne koppeling wordt de gegevensuitwisseling met verschillende omgevingssystemen binnen uw organisatie geregeld. Ook zijn koppelingen mogelijk met alle Document Management Systemen (DMS), zoals SharePoint, eDocs en OpenIMS. Op die manier is het mogelijk om grote aantallen complexe en grote documenten foutloos en zonder tussenkomst van gebruikers snel en foutloos te produceren.

Aangeleverde gegevens veilig verwerken

Een veel toegepaste standaard voor de gegevensuitwisseling bij decentrale overheden is de ‘StUF berichtenstandaard’. IntraOffice Document Creatie voldoet aan deze norm en is daarnaast in staat om aangeleverde gegevens buiten deze standaard veilig te verwerken. Sjablonen en bouwstenen die nodig zijn voor het genereren van documenten, worden in de documentcreatie-omgeving eenvoudig op locatie aangemaakt en beheerd. Vervolgens worden deze sjablonen en bouwstenen geüpload naar de cloud-omgeving en staan ze daarmee klaar voor het documentgeneratieproces. Nadat een document/bericht is gegenereerd kunt u deze, indien nodig, handmatig nabewerken (verrijking van het document). Hiervoor is een separate Easytext-functionaliteit beschikbaar.

Digitaal ondertekenen en paraferen

Aanvullend kunt u via een zelf in te stellen goedkeuringsproces uw documenten laten paraferen, valideren en digitaal ondertekenen. Uw documenten zijn hiermee met zekerheid juist opgesteld, intern goedgekeurd en ondertekend en daarmee verzendklaar. Ook het digitaal ondertekenen door personen van buiten de eigen organisatie, bijvoorbeeld de tegenondertekenaar(s), is geen enkel punt. Met onze oplossing IntraOffice Digitaal Ondertekenen of Krabbl kunt u ook dit eenvoudig realiseren. IntraOffice Digitaal ondertekenen is namelijk naadloos te integreren met de Documentcreatie-module.

 

Snel, efficiënt en foutloos genereren van huisstijldocumenten

Kortom, met IntraOffice Document Creatie beschikt u over een krachtige oplossing voor documentcreatie om snel, efficiënt en foutloos complexe documenten op te stellen conform uw huisstijl. Kiest u voor de SaaS-variant? Dan profiteert u niet alleen van een lage investering bij ingebruikname van de software, maar ook van schaalbaarheid. De kosten bewegen namelijk flexibel mee met uw behoefte.

Digitaal ondertekenen

Digitaal ondertekenen

Eenvoudig al uw documenten digitaal, rechtsgeldig ondertekenen. Met realtime inzicht in de ondertekenstatus.

Digitaal ondertekenen
Archiveren & ontsluiten

Archiveren & ontsluiten

Veilig opslaan, ontsluiten, bewaren, beheren en vernietigen van grote hoeveelheden documenten in een digitaal archief.

Archiveren en ontsluiten
Data capture

Data capture

Voor automatische bulkverwerking van data (spoolfile) naar documenten, snel en efficiënt.

Data capture
Meer informatie?

Wilt u meer weten over ons en over wat wij mogelijk voor u kunnen betekenen? U bent van harte welkom! Neem vrijblijvend contact met ons op. We informeren u graag.

Neem contact met mij op.