header-digitale-handtekening

Digitale handtekening in Youforce

Verwerk je documenten volledig digitaal met de digitale handtekening

Snelle, veilige en duurzame documentstromen

 

HR-afdelingen stellen jaarlijks talloze documenten op waarvoor een juridisch geldige handtekening vereist is. Denk aan een nieuw contract, wijzigingen in de arbeidsovereenkomst, betaald ouderschapsverlof of een studieovereenkomst. Het op papier verwerken van documentstromen is tijdrovend, foutgevoelig en omslachtig. Documenten worden vaak heen en weer gestuurd, raken kwijt of komen incompleet of zonder handtekening terug. 

Met de Digitale Handtekening in Youforce zet je de volgende stap in een volledig digitale, efficiënte en veilige verwerking van al je documenten. Met deze oplossing bepaal je zelf wie een document moet tekenen en binnen welke termijn. Zo weet je precies waar de documenten zich bevinden en bewaak je actief de doorlooptijd. Medewerkers ondertekenen eenvoudig de documenten, ook via hun mobiele telefoon. Zoekgeraakte en te laat ingeleverde documenten behoren hiermee tot de verleden tijd. Ook zorgt de digitale handtekening voor een duidelijk audit trail, omdat de software logt wie wanneer welk document heeft verzonden en ondertekend. En tot slot draag je met de Digitale Handtekening bij aan een beter milieu.

Voordelen Digitale Handtekening in Youforce

Voordelen

  • Grip op je documentenstroom
  • Directe koppeling met het personeelsdossier
  • Eigen documenten via drag & drop toevoegen
  • Geen consultancy nodig, je kan direct beginnen
  • Onderteken waar en wanneer dat nodig is, ook op je mobiel
  • Draagt bij aan groen maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • Dezelfde rechtsgeldigheid als een ‘natte’ handtekening
  • Bespaar tijd en kosten
digitale-handtekening-voordelen
digitale-handtekening-cta

Benieuwd naar de verschillende opties?

Voor de digitale handtekening bieden we twee varianten aan; geïntegreerd in de workflow of vanuit het Youforce portaal.

Demo aanvragen

Bereken nu jouw besparingen!

De Digitale Handtekening in Youforce zorgt voor flinke kostenbesparing. Het arbeidsintensieve proces van documenten printen, delen via de interne post, handmatig ondertekenen, scannen en opslaan in het dossier is verleden tijd. Ben je nieuwsgierig welke kostenbesparing voor jouw organisatie mogelijk is? Maak dan gebruik van onze besparingscalculator.

digitale-handtekening-calculator
Vrijblijvend meer weten over Youforce?

Bakje koffie doen?

Wil je graag meer weten over de digitale handtekening in Youforce? Vul dan bijgaand formulier in, wij gaan graag met je in gesprek om te kijken hoe we jouw HR-leven gemakkelijker kunnen maken.